Cea mai bine platita persoana

 Iti place ceea ce faci dar totusi te simti blocat in propria afacere sau in propriul job si nu stii exact cum sa treci la urmatorul nivel?



Ti-ar placea sa ai mai mult timp liber dar fara sa iti fie compromisa munca si mai ales rezulatele?


Crezi ca a venit timpul sa ajuti mult mai multe persoane si sa devii cea mai cunoscuta și cea mai bine platita persoana din industria ta dar fara sa muncesti mai mult?


In urma cu 3 ani eram si eu blocata in propria firma, lucram 1 la 1 si nu mai aveam timp de lucrurile cu adevarat importante.


Dar am descoperit o industrie, care mi-a permis sa imi cresc veniturile si in acelasi timp sa imi micsorez drastic orele de munca la birou!


Cum ar fi viața ta dacă ai începe fiecare zi cu o stare de sănătate perfectă, cu energie și bucurie? 

 

Din nefericire sunt mulți factori în exteriorul nostru care ne afectează sănătatea independent de voința noastră. Creșterea poluării aerului și a apelor, alimentele procesate fac dificilă sarcina corpului nostru de a face față provocărilor externe. 

 

Toxinele acumulate duc la depozite de grăsime, stări de oboseală, apatie, iritabilitate, probleme digestive sau scăderea memoriei.

 

Spune-mi, te rog,  dacă te recunoști într-una din următoarele situații:

 

📍 Simți nonstop o stare de oboseală și lipsă de energie 

📍 Ai kilograme în plus și orice ai încerca pare să nu funcționeze ca să scapi de ele

📍 Ai acumulat câteva kilograme într-o perioadă scurtă de timp

📍 Răcești frecvent, chiar și atunci când afară e cald

📍 Mănânci mult pe fond emoțional

📍 Ți se face foame frecvent din cauza stresului, a anxietății sau a supărărilor

📍 Simți adesea poftă să mănânci dulce, fast food sau să bei băuturi acidulate

📍 Transpiri excesiv

📍 Ai dureri de cap, dureri musculare sau articulare

 

Acestea sunt doar câteva din simptomele unui organism care a acumulat toxine în exces și are nevoie urgentă de o schimbare.

 

Vestea bună e că poți să schimbi toate aceste lucruri! 

 

De aceea vin azi către tine cu o soluție la care îți propun să reflectezi. 

 

Vreau să te ajut să nu mai pierzi ani întregi din viața ta, bani și energie, căutând tratamente “minune”, diete șoc cu prafuri, pastile, operații sau alte soluții extreme, când există variante sănătoase pentru starea ta de bine a corpului tău.

 

Vreau să te ajut să scapi de problemele care îți chinuie corpul și mintea și care te împiedică să îți trăiești viața așa cum meriți.

 

Am creat un program complet de detoxifiere corectă, de nutriție și sănătate holistică, care, în plus, îți economisește timpul și banii.

 




Programul pe care ți-l ofer îți oferă susținere și monitorizare zilnică din partea mea și beneficiezi de expertiza și experienta mea ca nutriționist, antrenor personal/instructor de fitness, health coach, psiholog și terapeut holistic.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Voluntariat in SEO

Anchor text