par se intaresc imediat

 

Funnel-urile sunt una dintre singurele metode prin care poți să-ți automatizezi vânzările, când promovezi produse online. Ele:
 
·         Creează o interacțiune cu un client potențial fără ca tu să trebuiască să ridici un deget;
·         Funcționează 24/7/365, nu au nevoie să bea, să mănânce sau să doarmă;
·         Nu cer măriri de salariu;
·         Nu au nevoie să le manageuiești; 
·         Nu fac greșeli.
 
Tipul de funnel pe care trebuie să îl construiești variază în funcție de produsul / serviciul pe care îl oferi: 



 
#1: funnel-ul pentru leaduri 
 
În acest tip de funnel, obiectivul nostru este să facem rost de datele de contact de la potențialii clienți, ca mai apoi să îi putem suna și să le trimitem emailuri în care ne promovăm produsele.
 
Acest tip de funnel este recomandat pentru afacerile care se bazează pe servicii.
 
#2: funnel-ul de vânzări
 
În acest tip de funnel, obiectivul nostru este să îndrumăm suficient de mulți oameni către pagina de destinație (landing page).
 
Combinând asta cu ad-uri pe platformele de social media (Facebook, TikTok, Instagram) sau pe motoarele de căutare (Google, Bing)...
 
Poți să automatizezi tot procesul de la căutarea de clienți, până la tranzacție, cu ușurință.   
 
Acest tip de funnel este recomandat pentru afacerile care se bazează pe e-commerce. 
 
Deși este un proces care necesită suficient de multă muncă la început, până îl faci să funcționeze…
 
Tot ce trebuie să faci este să lași ad-urile pornite și o să câștigi bani, zilnic, lunar, fără să mai trebuiască să depui vreun efort.
 
Toate bune

 
P.S. Orice business poate să beneficieze de un sales funnel, care este o mașinărie ce generează bani sau leaduri automat. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Voluntariat in SEO

Anchor text